Oferta
OFERTA I CENNIK:
Serwis rowerowy posiada w ofercie szeroki zakres usług.
Oferuję naprawy bieżące oraz przeglądy regulacyjne, a w tym:
Koła:
- wymianę ogumienia (dętki, opony) - od 15 zł (cena wyższa jeśli rower ma pełną obudowę łańcucha oraz przerzutki wewnątrz piasty)
- wymiana, montaż (klejenie) szytki - 50 - 100 zł
- centrowanie - od 35 zł
- zaplatanie kół - od 150 zł
- wymiana piasty lub obręczy - od 150 zł
- przegląd piast (czyszczenie, smarowanie, wymiana łożysk) - od 50 zł
- wymiana osi piast, konusów (stożków) - od 50 zł
- zaciąganie i centrowanie - od 55 zł
- wymiana urwanych lub krzywych szprych - 5 zł w przypadku każdej szprych + koszt centrowania i ewentualnie zaciągania (dodatkowo koszty demontażu zębatek, ogumienia, tarczy hamulcowej - jeśli zachodzi taka konieczność)
Rama i osprzęt:
- wymiana ramy - od 350 zł
- składanie roweru na zamówienie - od 350 zł
- wymiana łożysk w ramach typu full - od 300 zł (w zależności od ilości łożysk)
Przerzutki:
- regulacje przerzutki - od 20 zł
- wymianę przerzutek - od 40zł - 60 zł
- wymianę linek i pancerzy - od 25 zł
- naprawę przerzutek wewnętrznych w piaście tył (smarowanie całej przekładni i regulacja) - od 150 zł
- prostowanie haka przerzutki 20-30 zł
- wymiana manetek przerzutek - od 45 zł
Amortyzatory, widelce sztywne i kierownice:
- wymiana amortyzatora lub widelca 80 zł
- serwis amortyzatora mały: -100-150 zł
- serwis amortyzatora duży: 150 - 350 zł
- wymiana sterów - od 50zł
- czyszczenie i smarowanie łożysk sterów - od 50 zł
- wymiana wspornika kierownicy - od 20 zł
- przycięcie rury widelca lub amortyzatora - od 15 zł - 45 zł
- wymiana kierownicy / wymiana manetek i dźwigni - od 35 zł
- montaż dodatkowe osprzętu: chwyty, dzwonek, licznik (komputerek), oświetlenie, wskaźnik zmiany biegów, rogów kierownicy, wymiana owijki kierownicy. - od 5 zł
Hamulce:
- regulacja hamulca - od 20 zł
- wymiana hamulców wszystkich typów - od 30 zł
- wymiana klocków od 20zł
- wymiana linek i pancerzy hamulców (fajek v-brake, prochowników) - od 25zł
- czyszczenie i smarowanie tulejek hamulców - 10zł (jedna tulejka)
- wymiana tarczy hamulcowej (prostowanie) - 15 - 25zł
- prostowanie tarczy hamulcowej - 10-25zł
- wymiana płynu hamulcowego i odpowietrzanie - od 45-65zł
- wymian dźwigni hamulców - od 35zł
- skracanie/dopasowanie przewodu hamulcowego hydraulicznego - od 30zł - 55zł
- regeneracja/naprawa klamki i zacisku hamulca hydraulicznego - od 60zł
- regeneracja zatłuszczonego hamulca tarczowego: 30-50zł
Łańcuch, korby, wolnobieg i kasety, wkład suportowy:
- wymiana łańcucha - 10 - 15zł
- wymiana mech. korbowego - od 15zł - 45zł
- wymiana wolnobiegu/kasety - od 5zł - 15zł
- wymianę wkładu suportowego lub przegląd i smarowanie (kontrola gwintów w ramie) - od 35zł
- czyszczenie i smarowanie łańcucha - od 20zł
- czyszczenie i smarowanie lub wymianę bębenka kasety - od 50 zł
- naprawa gwintów w korbach - od 15zł - 70 zł
- wymianę pedałów - 10-15 zł
- smarowanie łożysk pedałów wszystkich typów - od 20 zł - 60 zł
Osprzęt i akcesoria:
- montaż lub wymiana dodatkowego osprzętu np.: kółek podporowych (bocznych) do rowerków dziecięcych, oświetlenie, liczniki, siodełka, błotniki, siedziska dla dzieci, dzwonki, chwyty, bagażniki, torby sakwy boczne. itp. - od 5 zł ( w przypadku części i akcesoriów markowych producentów wymiana gratis).
Przeglądy rowerowe:
PRZEGLĄD MAŁY: cena od 100 zł
- doregulowanie przerzutek
- doregulowanie hamulców
- smarowanie łańcucha (jeśli nie jest zabrudzony)
- uzupełnienie ciśnienia w oponach
PRZEGLĄD ŚREDNI - SPRAWNOŚCIOWY (przygotowujący do sezonu i nie tylko) - cena: od 150 zł (w zależności od typu roweru i jego stanu technicznego i jakości roweru)
- regulację hamulców
- regulację przerzutek
- centrowanie kół
- sprawdzenie połączeń śrubowych (gwintowych)
- kasowanie luzów w piastach i sprawdzenie łożysk
- kasowanie luzów na mechaniźmie suportu i sprawdzenie
- kasowanie luzów na łożyskach sterów kierownicy i sprawdzenie
- smarowanie łańcucha i sprawdzenie naciągnięcia
- regulację ciśnienia w oponach
- ogólna kontrola stanu technicznego roweru
DUŻY PRZEGLĄD - cena: od 350 zł ( w zalezności od typu roweru, jego stanu technicznego i jakości roweru)
- rower jest całkowicie rozbierany
- piasty: sprawdzam łożyska i bieżnie, smaruję, jeśli są zużyte wymieniam na nowe
- stery: sprawdzam łożyska i smaruję, kasuje luzy
- suport: czyszczę, kontroluje bieżnie i smaruję Jeśli jest to suport kompaktowy czyszczę, kontroluję i smaruje gwinty w ramie i na suporcie
- przerzutki: sprawdzam linki i pancerze, jak sa zużyte wymieniam i reguluję
- hamulce: kontroluję stan klocków oraz linki i pancerze, jeśli są zużyte wymieniam i reguluję. W hamulcach hydraulicznych sprawdzam czy nie są zapowietrzone, jeśli są wymieniam płyn i odpowietrzam, ustawiam zacisk tak aby klocki równo dociskały do tarczy hamulcowej (w przypadku hamulców hydraulicznych cena przeglądu jest wyższa o około 20zł od jednego hamulca w przypadku wymiany płynu hamulcowego)
- koła: centruję na centrownicy, w przypadku urwanych lub krzywych szprych wymieniam na nowe
- napęd: czyli kaseta lub wolno-bieg, mechanizm korbowy i łańcuch są sprawdzane pod kątem zużycia. Jeśli napęd jest bardzo mocno zabrudzony to jest doliczana dodatkowa opłata za czyszczenie (po wcześniejszym uzgodnieniu).
- ogumienie: sprawdzam czy jest w dobrym stanie jak jest OK pompuje do właściwego ciśnienia,
- sprawdzenie połączeń śrubowych (gwintowych).
- ogólna kontrola stanu technicznego roweru
Wszystkie naprawy i ceny uzgadniamy bezpośrednio w serwisie po zapoznaniu się ze sprzętem. Nie zaskakujemy klienta ceną. Każda czynność, która wychodzi dodatkowo podczas naprawy a nie była uzgodniona jest konsultowana z klientem. Ze względu dużej ilości różnych rodzajów rowerów nie jesteśmy w stanie ustalić stałej ceny za daną usługę ponieważ: jeden rower jest zadbany i wymaga wyłącznie regulacji a drugi to rower, który mam kilka(naście) lat i ma zapieczone (skorodowane) podzespoły i cena za usługę jest inna.
Kolejny przykład jesli chodzi np: o przerzutki: w jednym rowerze linki i pancerze idą po ramie i wymiana nie jest skomplikowana, natomiast w drugim rowerze linki i pancerze idą wewnętrzne w ramie i do wymiany potrzebny jest zestaw do przeprowadzania linek w ramie i co za tym idzie praca trwa dłużej i cena jest wyższa.
Podobnie z wymianą np. osi suportu w jednym rowerze suport jest zapieczony skorodowany i trzeba użyć dużej siły i kombinacji aby go wykręcić a następnie wyczyścić gwint w ramie i w takim przypadku cena jest wyższa, zaś w drugim rowerze suport wykręca się bezproblemowo i praca idzie zgodnie z planem i cena jest niższa.
W przypadku kiedy klient nie jest zdecydowany jaką formę serwisu/naprawy roweru wybrać proponujemy wycenę naprawy roweru, która kosztuje 50-100zł.
UWAGA: Dokładne kosztu naprawy uzgadniamy w serwisie przy przyjeciu roweru ponieważ mogą wykraczać poza w/w cennik.
Koszty usług nie ujętych w cenniku ustalane są z klientem indywidualnie w serwisie.
*Ceny usług nie zawierają kosztów części zamiennych.
Serdecznie zapraszamy.